tisdag 11 november 2014

Lite CAS eller ROE kort som det heter på svenska Rent Och Enkelt



Kort med grå bakgrund, Den krackelerade ytan har jag gjort med en stämpel som jag embossat med svart pulver, sedan har jag sprayat på mist och egentillverkad spray av vattenfärg som jag fått djupare färg på med hjälp av stiften i gamla tuschpennor som jag la i sprayflaskan. Giraffen är från ett stämpelset Pictorial webster´s med naturtrogna tecknade djur och växter.


 Har stämplat en cirkel och maskat av för att sedan stämpla på snöstjärnor inuti. Glad jul i grå toner 



Ett kort i brunt kvistpapper, träd och räv tillhör stämpeln gorjuss Fox Gloves, som syns på kortet nedan. 


 Gorjuss stämpel Fox Gloves med svampar och igelkott från en annan gorjuss-stämpel Toadstools


Har stämplat med små dekorationer som ser ut som kakformar, fäste de på en kork med hjälp av häftmassa. 

Inga kommentarer: